+38 (096) 666-22-50

ОПЛАТА ТА ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ

Вже визначилися з товаром, який хочете обрати і виникає питання, як же сплатити? Ми подбали про всі варіанти - вибирайте найзручніший:
БЕЗГОТІВКОВИЙ РАХУНОК100% передоплата (реквізити надає менеджер під час обробки замовлення). Відвантаження товару після оплати.
Накладений платіжСПЛАЧУЄТЕ ВАРТІСТЬ ТОВАРУ У ВІДДІЛЕННІ ДОСТАВКИ. Сума комісії лягає на покупця і залежить від вартості замовлення - розраховується за формулою 2% + 20 грн від зазначеної вартості (нова пошта).
ДОСТАВКАВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ ІНТЕРНЕТ ЗАМОВЛЕННЯ СКЛАДАЄ ВІД 45 ГРН І ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ВАГИ, ГАБАРИТНИХ РОЗМІРІВ ТОВАРУ Й ОБРАНОЇ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ. НАДСИЛАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ НАСТУПНОГО ДНЯ ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ І НАЯВНОСТІ ТОВАРА. ЯКЩО ЗАЯВЛЕНЕ КЛІЄНТОМ ВІДДІЛЕННЯ НЕ ПРАЦЮЄ, ТО ПОГОДЖУЄТЬСЯ МОЖЛИВІСТЬ НАДСИЛАННЯ З КЛІЄНТОМ. ЧАС ДОСТАВКИ ЗАЙМАЄ ВІД 1 ДО 3 РОБОЧИХ ДНІВ З МОМЕНТУ ВІДВАНТАЖЕННЯ.
Шановні покупці!У момент отримання вантажу покупець має право розкрити упаковку та перевірити товар щодо комплектності, відсутність дефектів або пошкоджень.
Якщо є недоліки, покупець разом із представником служби доставки складає акт-приймання передачі, де обов'язково вказує усі дефекти.
Якщо товар має значні недоліки, тобто, не може бути використаний за призначенням, покупець оформлює акт відмови від прийому вантажу. Для отримання докладних інструкцій, як діяти в момент прийому-передачі вантажу, рекомендуємо зателефонувати нашим консультантам. Наші фахівці допоможуть та проконсультують.
Якщо товар було оглянуто без присутності представника служби доставки, та/або акт-приймання передачі вантажу не було підписано представником служби доставки, інтернет-магазин FRESHREPAIR знімає з себе відповідальність за комплектність та наявність будь-яких пошкоджень.

ШАНОВНІ КЛІЄНТИ!
МИ ПОЧИНАЄМО ПРАЦЮВАТИ В РЕГІОНАХ, АЛЕ НЕ В УСІХ. ДЛЯ УТОЧНЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО МОЖЛИВІСТЬ ВІДВАНТАЖЕННЯ АБО ВІДПРАВКИ ТОВАРІВ ПРОСИМО ЗВ'ЯЗАТИСЯ З МЕНЕДЖЕРОМ.
СЛАВА УКРАЇНІ